در اینجا همه چیز با هم بهترین ظروف سرامیکی ایرانی ترکیب شده است، اما جلوه کلی هنوز هماهنگ است: آپارتمان های به سبک بوهو که با قطعات منحصر به فرد از بازار دستفروشی و مبلمان DIY مبله شده و با الگوهای رنگارنگ تزئین شده اند، مانند مجموعه ای هنری به نظر می رسند که دوره های بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. ظروف بوهو از همان اصل ترکیب و تطبیق پیروی می کنند.

اگر به‌دنبال ست کامل ظروف غذاخوری هستید، بهترین ظروف سرامیکی ایرانی یک جستجوی آنلاین ساده انتخاب بسیار بزرگی را نشان می‌دهد – مواد، سبک‌ها و قیمت‌ها بسیار دکوکاف متفاوت است. با این حال، با چند راهنمای تعیین شده از قبل، می توانید آگاهانه ترین و مطمئن ترین خرید ظروف شام را انجام دهید. در زیر هفت نکته تخصصی را شناسایی کرده ایم که خرید بعدی شما را آسان می کند و به جرات می گوییم – هیجان انگیز!

بادوام ترین مواد ظروف غذاخوری چیست؟

دوام یکی از نکات مهم در انتخاب ظروف بهترین دکوکاف ظروف سرامیکی ایرانی غذاخوری است، به خصوص اگر بچه‌هایی دارید که در اطراف می‌دوند یا می‌خواهید میزبان رویدادهای بزرگی باشید که در آن مهمانان ممکن است تا آخر شب کمی دست و پا چلفتی شوند. گذشته از در نظر گرفتن احتمالات ناگوار، دوام به شما ایده خوبی می دهد که چه مدت می توانید از یک مجموعه جدید از ظروف لذت ببرید. ما برخی از مزایا و معایب هر یک از ظروف غذاخوری را که در زیر فهرست شده‌اند گنجانده‌ایم تا بتوانید گزینه‌های خود را در نظر بگیرید.

ظروف سرامیکی دست ساز

این ماده از سرامیک پخته شده ساخته شده است. در دمای بالاتری نسبت به سایر مواد ذکر شده در زیر شلیک می شود و استحکام بیشتری برای دوام ایجاد می کند. ظروف سنگی ضخیم‌تر و در نتیجه محکم‌تر از انواع دیگر هستند و اغلب با لعاب سرامیکی که می‌تواند براق، مات یا ساتن باشد، به پایان می‌رسد. هر مجموعه منحصربه‌فرد است. فنجان ها، بشقاب ها و کاسه ها شکل، رنگ و ابعاد مختلفی دارند. آنها با بازیگوشی، جنبه های مختلف و شباهتشان با طبیعت متحد می شوند. گرادیان رنگ روی کاسه ها عنبیه چشم را به یاد می آورد. بشقاب‌های سرو دارای یک الگوی پاشیده با ساختار ظریف مانند پوسته خرچنگ هستند و فنجان‌هایی مانند بهترین ظروف سرامیکی ایرانی  توسط  بهترین ظروف سرامیکی ایرانی بهترین ظروف سرامیکی ایرانی طوری به نظر می‌رسند که گویی آب توت فرنگی تازه در آن‌ها می‌چکد دکوکاف.

از گیاهان گرفته تا مبلمان ساخته شده از مواد طبیعی مانند بامبو، سیزال یا چوب پنبه، پایداری و نزدیکی به طبیعت از جمله روندهای بی وقفه در صنعت طراحی داخلی هستند. ظروف سرامیکی با الگوهای منحصر به فرد خود که از طبیعت الهام گرفته شده اند، احساس زمان را کاملاً به تصویر می کشند. برای مثال، سینی بیضی بلند Jazzy Caribbean توسط Bungalow Denmark، یک کف جنگلی پوشیده از خزه را با سطح سبز تیره و با منافذ ریزش به ذهن متبادر می کند.

این مطلب را هم بخوانید :   انتخاب یک اسباب بازی مناسب برای کودک

قیمت ظروف سرامیکی تزئینی

با این حال، عناصر طبیعی چیزی بیش از الهام بخشی در ساخت ظروف سفالی نقاشی شده با دست هستند. سرامیک ها از مواد اولیه طبیعی مانند کائولینیت، ماسه سیلیس و فلدسپات تولید دکوکاف می شوند که به این معنی است که زیست تخریب پذیر هستند. علاوه بر این، ظروف غذاخوری سرامیکی شکسته به راحتی قابل بازیافت هستند. خرده‌های سرامیکی را می‌توان در کفپوش‌های ترازو و مبلمان مورد استفاده مجدد قرار داد، به عنوان مثال، به این مواد و اشیاء جذابیت خاصی بخشید.

اما پایداری و شفافیت از همان ابتدای چرخه محصول نقش مهمی ایفا می کند. چه محصول نهایی سفال های دست ساز باشد و چه سرامیک های نقاشی شده با دست، بسیاری از خرده فروشان و عمده فروشان ظروف با مشاغل خانوادگی در پرتغال و سایر کشورهای اروپایی کار می کنند زیرا آنها از کارهای دستی سنتی استفاده می کنند و شرایط کار منصفانه را تضمین می کنند. آنها ظروف سرامیکی با کیفیت بالا را به عنوان یک محصول انبوه نمی بینند – برای آنها طبیعی، اصلی و پایدار است. به این ترتیب، سرامیک ها می توانند به کاهش تدریجی سرعت زندگی روزمره و بازگشت به ارزش های سنتی کمک کنند.

قیمت ظروف سرامیکی دست ساز

ظروف سرامیکی بوهو وقتی با میزهای چوبی جامد، سرویس‌های کتانی و گل‌های خشک ترکیب می‌شوند، همه جذابیت خود را نشان می‌دهند: این یک دعوت به رویاپردازی و ماندگاری است. خلاقیت های تخیلی مانند بشقاب آوریل توسط بهترین ظروف سرامیکی ایرانی نشان می دهد که ظروف سرامیکی  دکوکاف می توانند یک ویژگی واقعی روی میز قهوه، بوفه یا دیوار باشند. آنها برای ثبت و بازتاب اصالت و شخصیت ساکنان ایده آل هستند.