از ویژگی های بارز این کارت ویزیت جنس روکش کارت است که سلفون مخملی است .
تصاویر ارسالی خود را مطابق سایز و الگو های موجود در سایت ارسال بفرمایید؛ در غیر این صورت در صورتی که از سایز فایلهای خود اطمینان ندارد گزینه “چک کردن فایل ها را از لحاظ سایز و اندازه” را فعال نمایید.
در حال حاضر بسیاری از مشاغل تمایل به بهره گیری از ظرفیت های موجود در چاپ سربرگ فوری دارند. استفاده از چاپ سربرگ ده ها سال است که در تجارت و حرفه های مختلف کاربرد و کارایی زیادی دارد. سربرگ ها این قابلیت را دارند که فرصت و جایگاه شغلی شما را ارتقا ببخشند.
کلیه محصولاتی که با نام لمینت برجسته ارائه می شوند برروی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شوند که به دلیل ضخامت بالای این مقوا و مقاوم بودن آن اصطلاحا به این محصول لمینت اطلاق می شود. برروی کاغذ مقوای ایندربرد از روکش سلفون مات برای حفاظت از چاپ ها استفاده میشود.

لیست قیمت تیشرت سفید پنبه ای

کاغذ عکس براق جز پر مصرف ترین انواع کاغذهای رایج عکاسی می باشد و اکثر مردم این نوع کاغذ را برای انتخاب چاپ عکس خود استفاده می کند. کاغذ عکس گلاسه براق براحتی قابل تشخیص می باشد(به سبب برق زدن کاغذ در معرض نور)

پاکت تحریر 80 گرم

داشتن یک تراکت تبلیغاتی زیبا و خاص بستگی به نتایج تحقیقات بازار شما دارد. به طور کلی در حال حاضر مردم بیشتر از هر زمان دیگری تحت تأثیر تبلیغات قرار میگیرند و هرگز نباید انتظار داشته باشید که هرنوع طراحی خسته کننده ای بر مخاطبین شما تاثیر بگذارد. به یاد داشته باشید، هزاران تبلیغات جذاب و زیبای دیگر برای جلب توجه بازار شما در حال انجام وجود دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید تمرکز خودتان را به انتقال پیام خود به دیگران جمع بکنید بلکه خواسته و نیاز مشتری هم بسیار بااهمیت می باشد.
امیدوار هستیم شما با خواندن مقاله تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات برای شما مفید و سودمند باشد و به اهمیت کارت ویزیت در فروش رسیده باشید که یک کارت ویزیت ساده ولی با ارزش چقدر می تواند در امر فروش و بازاریابی به شما کمک بکند.
از آنجایی که سفارشات چاپ افست مجموعه چاپ نفیس در شیت های چاپ می شوند، و هر محصول دارای میانگین رنگی خاص می باشد، به همین جهت رنگ ها بر اساس رنگ فرم چاپی تنظیم می شود، از این رو کارهایی که در شیت های عمومی چاپ می شوند تا ۱۵% نسبت به مانیتور استاندارد ممکن است با تغییر رنگ مواجه شود.
اگر تبلیغاتی که روی لیوان کاغذی اعمال کردید اثرگذار نباشد سعی کنید تم و طراحی که روی لیوان کاغذی پیاده سازی کردید انقدر با ارزش و با اهمیت و جذاب باشد که طراحی شما را بعنوان الگو و یا یک طراحی جذاب و خارق العاده پیش خود نگهداری و از آن استفاده بکنند.
در کشور ما ایران درهر اداره و سازمانی که شما قصد ثبت نام را دارید نیازمند داشتن یک عکس پرسنلی می باشد. ثبت نام کارت ملی ، شناسنامه ، پاسپورت ، ثبت نام ادارت و بسیاری موارد دیگر نیازمند ارائه عکس پرسنلی می باشد.

کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب

لیست قیمت چاپ پازل قلبی :
ابعاد چاپ روی سطح لیوان (ماگ) 21 سانتی‌متر در 9/5 سانتی‌متر می باشد. در صورتی که با نرم افزارهای طراحی آشنایی دارید میتوانید یک عکس در همین ابعاد طراحی نموده و در سفارش ارسال کنید. در غیر این صورت عکس یا عکس‌هایی که مایلید بر روی لیوان (ماگ) چاپ شوند را به همراه توضیحاتی که لازم است، برای ما ارسال کنید تا طراحان حرفه‌ای چاپیلوکس طرح چاپی را برای شما آماده کنند.
امیدوار هستیم شما با خواندن مقاله تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات برای شما مفید و سودمند باشد و به اهمیت کارت ویزیت در فروش رسیده باشید که یک کارت ویزیت ساده ولی با ارزش چقدر می تواند در امر فروش و بازاریابی به شما کمک بکند.

کارت ویزیت بافت دار

هیچ اتفاقی در تبلیغات لازم نیست تاثیرگذاری فوری در ذهن مخاطبین شما داشته باشد در بعضی از وقت ها فقط کافی است یک تلنگر در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند و با تکرار این اتفاق سبب حک شدن در ذهن مخاطبین شما می شود.

روکش سلفون براق

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع دورگرد

تمام چاپ – تمپلات

لیست قیمت انواع پاکت تحریر 80 گرم

پازل کتد دار و یا قابلیت جذب جوهر – انتخاب عکس دلخواه – چاپ برروی کاغذ توسط دستگاه های رنگی( بهتر است کاغذ سابلمیشن و جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد) – اتو – چسب نسوز
چاپ کارت ویزیت های مربع همواره از سری جذاب ترین کارت ویزیت ها در هر خانواده ای از بیزینس کارتها می باشد. چاپ کارت ویزیت مربع با روکش لمینت مات از این دسته مستثنی نیست و چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع بسیار زیبا و کلیه رنگ های چاپ شده روی این محصول بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود.
در این روش ما کافی است طناب یا بندی که بادکنک به آن آویزان هستش را تزئین بکنید این تزئین می تواند از یک طناب زیبا و خاص استفاده بکنید و یا اینکه می توایند یکسری منجق ها و یا اکلیل های خاصی به طناب بادکنک بچسبانید که این کار سبب می شود زیبایی دوچندان به بادکنک شما ببخشید.
جاپ کارت ویزیت گلاسه یووی UV تنها سری کارت ویزیت این مجموعه است که بافت دار نیست و جنس این کارت ویزیت اگر گلاسه ۳۰۰ گرم می باشد که برای حفاظت از رنگ های آن با روکش یووی پوشش داده میشود که در صورتی که نیاز به نوشتن روی این کارت را داشته باشید می توانید سری فیلتر دار این محصول را سفارش دهید.
سویشرت هودی سفید دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و همان طور که اشاره شد پارچه سویشرت ها همگی توسط مجموعه تهیه و توسط مجرب ترین خیاط های بازار به سفارش مجموعه دوخته می شوند. پارچه سویشرت های هودی سفید از نوع دورس تو کرک تمام پنبه ایرانی می باشند. داخل سویشرت داخل کرک می باشد که برای کنترل برودت داخل بدن و جلوگیری از نفوذ سرما بسیار موثر است.
چاپ بادکنک های مالزی به صورت تک رنگ و یا دورنگ مقدور می باشد ولی در انتخاب نوع رنگ چاپ محدودیتی وجود ندارد. سیستم چاپی روی بادکنک مالزی با سیستم سیلک می باشد و چاپ های روی بادکنک ها بسیار عالی و بدون کچلی انجام می شود.
ورود × ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ورود با کد یکبارمصرف ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90) آیا حساب کاربری ندارید؟ثبت نام بازنشانی رمزعبورارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90)برگشت به ورود ”
استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده چه در متون و یا چه در پس زمینه می تواند چشم هرکسی را به چاپ بنر شما جذب کند. دقت کنید که این هارمونی رنگی باید مطابق با هم باشد یعنی رنگ پس زمینه با رنگ متون باید تضاد داشته باشد و متون بیشتر دیده شود. برای مثال پس زمینه سفید با متون قرمز یا پس زمینه زرد با متون سفید این تضاد ها چشم هرکسی را به خودش جذب می کند.

لیوان (ماگ) چاپی یلدا – عمرتون صد شب یلدا

از دیگر سری تیشرت های ما ، چاپ روی تیشرت مشکی یقه دار جودون می باشد. جنس پارچه تیشرت یقه دار از جودون درجه یک صددر صد پنبه و بسیار خنک می باشد. چاپ روی تیشرت یقه دار جودون به صورت کاتری و لیبلی قابل انجام میباشد. تیشرت جودون یقه دار مشکی علاوه بر استفاده شخصی برای مراسمات نمایشگاهی و شرکتی بسیار مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت براق طرح موج دورگرد +A*

استفاده از لوگو

چاپ روی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۱۰۰۰ عدد چاپ شود. طبیعتا سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم متناسب با تیراژ سفارش هزینه چاپ به نسبت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به ۱۰۰۰ عدد محاسبه می شود.
چاپ کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

نکته سوم: بروشورها به راحتی قابل توزیع به مخاطبان هدفمند می باشد.

قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت مات مربع :

یکی دیگر از لیبل های زیبا و خاص قطعا لیبل برش اختصاصی می باشد. این سری محصول این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر شکل و ظاهری را که می خواهید برای لیبل خود ساخته و آن را در مقابل دیدگان مشتریان خود قرار دهید.
بسیاری از ابزارهای بازاریابی قیمت بسیار بالایی نسبت به تاثیرگذاری آنها دارد. شما می توانید با چاپ سربرگ ارزان یک روش بازاریابی مدرن و قدرتمند برای بازاریابی سازمان خودتان انجام بدهید. شما حجم زیادی از سربرگ در قیمت پایین می توانید چاپ و مطالب و نامه های اداری خودتان را در قالب آن بنویسید.
سایز گسترده لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی ۲۴۵ میلی متر در ۱۱۵ میلی متر می باشد.
مشخصات بادکنک چینی
چاپ کارت ویزیت سلفون مات جز یکی از از پرطرفدارترین و البته جز متنوع ترین انواع کارت ویزیت می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون مات هم در دو گونه ی دورصاف و دورگرد ولی با تنوع بالاتر نسبت به سلفون براق امکان چاپ و ارائه دارد. در ما امکان چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب نیز میسر می باشد.
تفاوت های دیگری که بین چاپ افست و دیجیتال وجود دارد قابلیت های رنگی و اندازه ورق که بین چاپ افست در مقابل چاپ دیجیتال وجود دارد. شما باید تفاوت این دو مورد رو دریابید و بسته به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

هزینه چاپ پرچم تشریفات لمینت تیراژ بالا*

ثبت سفارش آنلاین تیشرت سفید جودون یقه دار

در طراحی خود نوشته و لوگوهای اصلی را 5 میلی متر از طرح فاصله بدهید.
پرچم ساحلی بادبانی راهکاری جدید ، مدرن و زیبا برای تبلیغ محصول یا فروشگاه یا مرکز خدماتی شما است. شما با داشتن پرچم ساحلی بهتر دیده می شوید و از رقبایتان متمایز خواهید شد. موارد استفاده این پرچم ها با توجه به تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب و قابل حمل بودن بسیار گسترده است که می توان به استفاده در فروشگاه های بزرگ و کوچک، تالار ها و سالن های تشریفات، مجموعه های تفریحی و اقامتگاهی، مجموعه های ورزشی، استخر ها، بنگاه های املاک، نمایشگاه های ماشین، مراکز خرید، کمپین های تبلیغاتی، نمایشگاه ها، همایش ها، نمایش ها، آرایشگاه های مردانه و زنانه، مراسم های افتتاحیه و اختتامیه، مراسم های خاص، سینما ها و سالن های نمایش، پمپ بنزین ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، سفره خانه های سنتی، ساحل دریا، آموزشگاه ها و مراکز علمی، مجتمع های رفاهی و گردشگری و بسیاری موارد دیگر. کاربرد این پرچم ها در اروپا و آمریکا و آسیای شرقی بسیار زیاد است و در ایران برای اولین بار به صورت آنلاین برای چاپ اختصاصی در حال عرضه می باشد.
حال دوباره تیک ها را بزنید و این بار روی کلید Initialization کلیک کنید.
ما نکات کلیدی در طراحی تراکت را برای شما بیان میکنیم
ما قصد داریم در مقاله مزایای چاپ لیوان کاغذی تمامی مطالبی که می شود در خصوص اهمیت چاپ لیوان کاغذی برای شما بیان کرده باشیم که شما پی به اهمیت این موضوع ببرید بیان بکنیم. امیدوار هستیم مزایای چاپ لیوان کاغذی انقدر زیاد و با اهمیت باشد که سبب مجاب کردن شما برای چاپ لیوان کاغذی ارزان بشود. ما در این مقاله به 5 مورد از با اهمیت ترین نکات لازم در خصوص چاپ لیوان کاغذی برای شما بیان میکنیم.
هر پرچمی را متناسب با نحوه کاربرد آن می توانید در هر محیطی استفاده بکنید. برای مثال در فضاهای باز از پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز و در محیط های بسته از پرچم های رومیزی و تشریفات استفاده بکنید. شما می توانید هر جایی که می‌خواهید توجه دیگران را به لوگوی سازمانی خود جلب بکنید پرچم تشریفات سفارش بدهید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت کرافت 80 گرم

همان طور که یادآور شدیم چاپ روی فنجان سفید و حرارتی نیز به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد ولی در فنجان حرارتی به دلیل لعاب جادویی ( کتد ) که روی لیوان قرار می گیرد که باعث می شود در حالت سرد لیوان مشکی باشد که این مواد حساس می باشند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند و برای شستشوی آنها نبایست از سیم و لوازم زبر و خش دار استفاده کرد که دوام بیشتری به لیوان شما ببخشد.

چاپ لیبل سلفون براق سی دی یا DVD

ثبت سفارش آنلاین تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

پاکت A5 کارتی 140 گرم به صورت سه گوش می باشد و قالب برش متفاوتی نسبت به سایر پاکت های این مرکز دارد به گونه ای که لت پشت پاکت کاملا پشت پاکت برمی گردد و این امر باعث می شود که در این مدل پاکت کاملا امکان چاپ در قسمت پشت پاکت وجود داشته باشد.
با مشخص کردن مشتریان هدف این امکان برای شما فراهم می شود که چاپ تراکت کمتری انجام بدهید و علاوه بر اینکه سبب می شود چاپ تراکت ارزان داشتید باشید کاغذ کمتری هدر می رود و شما به هدف خود در توزیع تراکت دست پیدا خواهید کرد.
کاغذ لاستر مات از لحاظ قیمتی مناسب ترین کاغذی است که در مجموعه ما امکان چاپ دارد. این کاغذ در ۲ تنوع مات و براق عرضه می شود که البته توصیه ما در صورت نیاز شما به کاغذ براق چاپ عکس روی کاغذ متالیک است و به همین دلیل غالبا برای چاپ عکس روی کاغذ لاستر از نوع مات آن استفاده می شود.
مشخصات چاپ بروشور لوکس گلاسه 300 گرم سایز گسترده A4 :
چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی پر مصرف ترین و پرطرفدارترین لیوان کاغذی موجود در بازار کشور می شود که همین امر سبب شده که مجموعه چاپ نفیس اقدام به چاپ تماما اختصاصی این محصول با بالاترین کیفیت کند.
اولین چیزی که باید شما به آن توجه ویژه داشته باشید داشتن یک غرفه بسیار زیبا و خاص می باشد. البته میزان وسعت و زیبایی این غرفه به میزان شرکت کننده و اهمیتی که این نمایشگاه می تواند برای شما داشته باشد بستگی دارد. اگر قصد ندارید هزینه زیادی بابت غرفه سازی انجام بدهید می توانید از یکسری قطعات پیش ساخته شده یا حتی بصورت قرضی که در برخی از نمایشگاه ها وجود دارد برای چند روز برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید.شما می توانید با یکسری چاپ لیبل که برروی دیوار غرفه می چسبانید پیام و نکات کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی بکنید.
در چاپ افست از صفحات فلزی استفاده می کند که جوهر را روی یک کاغذ می چسباند. تنظیمات چاپ افست به طور کلی زمان بیشتری و پرهزینه تر از چاپ دیجیتال می باشد. صفحات فلزی به معنی این است که هر یک صفحه به ازای یک رنگ می باشد و توسط غلطک هایی جوهر را به کاغذ منتقل می کند. در صنعت چاپ مطبوعات این کار را برروی کاغذ های ضایعاتی انجام می دهند.

چاپ روی تیشرت سفید اسپان زنانه

ما سعی کردیم در مقاله آموزش چاپ تیشرت تمامی مراحل چاپ تیشرت را بصورت گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و نهایت لذت بردن را از این تیشرت برده باشید و امیدوار هستیم توانسته باشید یک چاپ تیشرت ارزان را تولید و به مرحله چاپ برسانید.

مزایای چاپ پرچم

در خصوص انتخاب شرکت ارسال کننده سفارش خود نهایت دقت را داشته باشید که آیا آن شرکت در محدوده زندگی شما سرویس دهی دارد یا خیر. در غیر اینصورت هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده شما می باشد.