این رنگ کاری هم مقاومت ورق در مقابل زنگ زدگی را بالا می برد و هم سبب زیبایی سقف سوله می شود. افزایش ارتفاع سبب ایجاد بارهای بیشتر در شبکه می شود انحنا بیشتر مقاومت در هر قطر Base داده شده است مقاومت buckling (کمانش) بیشتر را تضمین می کند. ستونهای اصلی مرکب از چهار ستون فولادی لوله ای به قطر ۵۵ سانتی متر می باشد که در رئوس یک مربع ۵/۱ متری قرار گرفته و با شبکه فلزی به هم متصل شده اند . پلهایی هستند که از خر پاهای مرکب فضایی ساخته میشوند. این نوع پلها برای دهانههای بزرگ بعد از پلهای کابلی در درجه اهمیت اند. این شرکت با بیش از سی سال سابقه در کاربرد و کاربرد این نوع سقف های شیبدار در ویلاها شاید بهترین تصمیم برای مشاوره و همکاری شما عزیزان باشد. این خدمات عبارتند از اجرای سقف شیبدار شینگل اجرای سقف شیروانی اجرای سقف ویلا اجرای آردواز فلزی اجرای پوشش سقف سینوسی طرح سفال متریال پرچین ورق ذوزنقه متریال آندولین آندوویلا سقف سنگریزهای دکرا کینگستون است.

شکل سازه فضاکار

این ورق به مشابه ورق گالوانیزه رنگی است. به طور کلی ورقهای گالوانیزه به دو دستهتقسیم میشوند، ورقهای سفال و ورقهای شادولین. سعی می کنیم تا مراحل را به صورت کلی تبیین کنیم تا در مورد انواع سقف دیگر نیز صادق باشد. سازه فضا کار به صورت کلی شامل شبکه های دو لایه و چند لایه به فرم های مسطح و فرم های آزاد است. متریال و مواد اصلی در ساخت این نوع از پوششها قیر پلیمری به همراه گرانول معدنی است که با عرض 35 سانتی متر و طول 1 متر همراه با یک شبکه شیشهای مات سازهای مستحکم را به وجود آورده که طرحها و رنگهای مختلفی دارد.مزایای این نوع از پوششها شامل مقاومت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی، منعکس کردن نور، انعطاف پذیری در عین مقاومت فیزیکی بالا، نصب سریع و راحت، دارای گواهینامه فنی بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا، دوستدار محیط زیست و عدم وجود آزبست و مواد آلاینده در آن و رنگ ثابت و ماندگار میباشد. این قطعه دارای دو نوع کششی و فشاری می باشد.مهم ترین نقش آن جلوگیری از تراکم لوله های در نزدیکی گوی می باشد. نسبت وزن آهن مصرفی به مساحت سقف در سازه های فضاکار بسیار کمتر از سیستم های رقیب است.

طراحی اجزاء سازهای در این سیستم به گونهای است که سیستم اجرا شده از چنان زیبایی برخوردار است که در اکثر پروژ ههای اجرا شده، سازه به صورت نمایان باقی میماند، حتی در بسیاری از موارد جهت نماسازیها از این سیستم استفاده میگردد. یکی از ویژگی های مهم سقف شینگل، قابلیت انعطاف پذیری آن می باشد؛ به همین دلیل این نوع سقف قابل اجرا بر روی انواع سقف شیب دار پیچیده می باشد. به عبارتی تفاوت اصلی سازه سوله با سایر سازه ها در شیب دار بودن فرمت و قاب های آن و از طرفی داشتن دهانه بزرگتر است. رشد خزه و جلبک خود به تنهایی مشکل خاصی برای سقف محسوب نمی شود، زیرا آن ها معمولاً بر روی سقف خانه هایی که در محیط های مرطوب یا سایه دار قرار گرفته اند رشد می کنند، اما گاهی نشان از یک ایراد پنهان دارند که سریعاً باید نسبت به رفع آن اقدام نمود.

سقف های شینگل انواع متفاوتی دارند که از جمله می توان به سقف شینگل دولایه و سقف شینگل لانه زنبوری اشاره کرد. شینگل از متداول ترین و پرمصرف ترین پوشش های سقف شیبدار به حساب می آید که برای اولین بار حدود 17 سال پیش در کشور آمریکا به دست معماران و متخصصان آمریکایی طراحی و به مرحله اجرا رسید. ساخت و تولید قطعات سازه در کارخانه، کنترل کیفیت و دقت بسیار بالایی را موجب خواهد شد که این امر خود دقت وکیفیت بالا در کل سازه اجرا شده را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این ورقهای آندولین پایداری و تولید عمر بالایی داشته و مقاومت و تحمل وزن بالا را نیز دارند. سیستمهای سازههای فضاکار در سازههایی چون دکلهای انتقال نیرو، برجهای مخابراتی، برجهای ذخیره آب، بشقابهای مخابراتی و رادیویی، نیز کاربرد دارند. مشکل خزه و جلبک این است که وقتی باران می بارد، آب را همانند اسفنج جذب نموده و در خود نگه می دارند. سقف تیرچه بلوک سقف تیرچه بلوک از جمله رایج ترین انواع سقف است که در آن تیرچه ها نقش تیر فرعی را داشته و فاصله بین آنها با بلوک پر می شود. برش گیرهایی که در این نوع سقف به کار می روند، گل میخ هستند و وظیفه آنها اتصال ورق های پوششی به تیرهای فرعی است.

این مطلب را هم بخوانید :   طب سوزنی صورت

فروش ورق طرح سفال در طرح های مختلف در رایکام بام امکان پذیر می باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سازه فضاکار وب سایت خود باشید. تیرچه یکی از مصالح مهم و کاربردی است که در سقف ها (سقف تیرچه و بلوک، تیرچه کرومیت) به کار می رود. مناطق گرم:این نوع سقف ها طوری اجرا میشوند که در نور خورشید را بازتاب دهند و گرمای کمتری را جذب کنند و برای استفاده از این خاصیت باید از رنگ های خاص استفاده شود. همچنین شینگل 6 ضلعی نیز در برابر آب بسیار مقاوم بوده و قابلیت اجرا روی هر سقفی میباشند. همچنین شینگل های آسفالتی به دلیل ویژگی انعطاف پذیری شان به راحتی در هر شکل و رنگی قابل اجرا میباشد. امروز پوشش سقف در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود است که می توانید با توجه به نوع ساختمان، شرایط آب و هوایی و همچنین سلیقه خود هر یک از این طرح و رنگ ها را انتخاب کنید. قیمت سقف شیبدار دکرا با توجه به اندازه مورد نظر شما میتواند متفاوت باشد.

پوشش سقف شیبدار خارجی

ورق های لمبه به سه نوع اصلی تقسیم بندی خواهند شد که از لحاظ ضخامت با هم دیگر متفاوت هستند. پلی کربنات نوعی ورق طرح دار و یا صاف و غیر فلزی با پایه نفتی است که برای قسمت هایی با نیاز عبور نوری مستقیم با تنوع رنگی بالا کاربرد دارد . لازم به ذکر است که پلی کربنات دوام زیادی داشته و تا سالهای طولانی، سالم میماند. هرچند قیمت سقف شیروانی با تایلهای سنگ لوح نسبت به دیگر نمونهها بالاتر است؛ اما به دلیل دوام بسیار خوبی که دارد، میتواند در درازمدت هزینه مصرفی شما را تا حد زیادی پوشش سقف سوله کاهش دهد. روکش آلومینیومی از ریزش سقف جلوگیری می کند و باعث افزایش دوام تایل سنگریزه ای چیکان خواهد شد. مواد به کار رفته در این سازهها به گونه ای توزیع شده است؛ که مکانیسم انتقال بار در درجه اول کشش محوری یا فشرده سازی میباشد. با وجود تاریخچه قدیمی استفاده از پوششهای سفالی در سازهها، امروزه به دلیل سنگینی ناشی از استفاده از سفال در ساختار بعضی از تایلها، این گونه از انواع پوشش سقف محبوبیت سابق را ندارد و از رقیبان خود جا مانده است.

اسرار سازه فضایی

این گونه تایلها طی هفت مرحله فشار ورقهای الوزینک و فرمدهی ساخته شده و با سنگریزههای طبیعی رنگی مزین میشوند. گوی یک کره فولادی توپر میباشد که چند وجهی بوده و جهت ارتباط بین اعضای سه بعدی استفاده میشود در سازه فضایی، گوی ها باعث میشوند که خود و اعضای مربوط به آنها در یک موقعیت ثابت قرار گیرند و باعث ایجاد تعادل بین نیرو های اعضای سازه شوند. پس از انتخاب مدل، اقلام ارسال شده و نیروهای متخصص برای نصب اعزام میشوند. اگرچه در گذشته نه چندان دور تنها مقاومت و استحکام پوشش سقف های شیروانی در نظر گرفته میشد، اما در حال حاضر زیبایی ظاهری نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل باید از استحکام و پایداری کافی برخوردار باشد. همانطور که قبلاً گفته شد بازسازی سقف هزینه بردار است، از این رو متریال هایی را انتخاب کنید که بسیار بادوام هستند و در برابر عوامل جوی به راحتی دچار آسیب نمی شوند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد پوشش سقف شیبدار لطفا به بازدید از وب سایت ما.