با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر:

هنگامی که برای خرید اولین خانه خود آماده می شوید، داشتن لیستی از آنچه می خواهید و نیاز دارید بسیار مهم است. از موقعیت مکانی گرفته تا تعداد اتاق ها، همه چیز تا جزئیاتی مانند نوع کفپوش آشپزخانه، ممکن است دید روشنی از خانه ایده آل خود داشته باشید – اما فراموش نکنید که لوازم مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

وقتی صحبت از پایداری می شود، بیشتر تقریباً همیشه بیشتر است. این امر به ویژه در مورد هزاره ها صادق است، که 38 درصد از کل خانه های فروخته شده در سال 2020 را خریداری کردند. این گزارش روند نشان می دهد که ویژگی های سازگار با محیط زیست برای خریداران خانه های جوان بسیار مهم است، همانطور که مقرون به صرفه است. خانه‌های کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر، خانه‌های بزرگ‌تر را در چشم خریداران هزاره شکست می‌دهند.

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

خریداری که نیاز به فضای بزرگ‌تری دارد اما نمی‌تواند طبق دستورالعمل‌های سنتی وام مسکن واجد شرایط آن باشد، ممکن است بتواند ملک را از طریق تامین مالی فروشنده به دست آورد و پس از کوچک‌تر شدن موجودی، قرارداد زمین را از طریق وام مسکن پرداخت کند.

به عنوان مثال، اگر خانه ای سه خوابه و دو حمام با 1500 فوت مربع فضای نشیمن دارید که قصد فروش آن را دارید، یافتن خانه هایی با آمار مشابه در همان منطقه عمومی راه خوبی برای شروع تخمین ارزش ملک شماست. .

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

در هر ایالت، یک مشاور املاک و مستغلات باید «مجوز خود را با یک کارگزار مجاز آویزان کند». در صورت بروز هرگونه اختلاف، کارگزار مسئولیت قانونی نماینده را بر عهده می گیرد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که معاملات املاک و مستغلات با قوانین ایالتی و فدرال مطابقت دارد.

خرید ملک در ترکیه 

مزایا و معایبی برای مشارکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات وجود دارد. اما شاید یکی از کلیدهای یک مشارکت موفق سرمایه گذاری در املاک، یافتن شریک مناسب برای همکاری باشد. برای سرمایه گذاران مهم است که شریکی را انتخاب کنند که نقاط قوت و ضعف خود را متعادل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید جوانب مثبت و منفی را بررسی کنیم:

اگر ملک شما در خیابانی با شهرت بد واقع شده باشد، اگر خانه شما در منطقه مستعد سیل قرار دارد، یا اگر همسایگان مشکل داری دارید، اینها می توانند به طور جدی ارزش خانه شما را کاهش دهند. عوامل دیگری که می توانند تأثیرگذار باشند، نزدیکی به زندان یا فرودگاه یا اقامت در یک منطقه اقتصادی-اجتماعی پایین است که قیمت ملک را کاهش می دهد.

هدف شما این است که از فروشنده بخواهید هزینه تعمیرات را از جیب خود بپردازد، یا اگر توان پرداخت هزینه تعمیرات را ندارد، با کاهش شدید قیمت خرید موافقت کند که هزینه های تعمیرات را پوشش می دهد و شما را به خاطر مجبور به نظارت جبران می کند. آنها را نقدی بپردازید، یا ببینید آیا وام دهنده شما با پیش پرداخت بزرگتر تجدید نظر خواهد کرد در املاک و مستغلات، دسترسی به پول نقد می تواند برخی از مشکلات را حل کند.

وکلای ملکی می دانند که چگونه باید اسناد و قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه را تهیه و بررسی کنند و از نظر قانونی مجاز هستند. در برخی موارد، یک وکیل املاک نیز شخصی است که مسئول بسته شدن شما خواهد بود. در معامله خرید خانه، هم خریدار و هم فروشنده می توانند وکیلی را برای نمایندگی از منافع خود در طول فرآیند استخدام کنند. یا در موردی که وکیل بر بسته شدن خانه با وام رهنی نظارت می کند، وکیل ممکن است در واقع نماینده وام دهنده وام مسکن باشد.

 

این مطلب را هم بخوانید :   نکته های مهم در مورد احراز هویت بایننس که لازم است بدانید
خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد 

پیش تایید نامه ای از یک وام دهنده است که به شما می گوید چقدر پول می توانید وام بگیرید. هنگامی که یک پیش تایید دریافت می کنید، وام دهندگان به درآمد، گزارش اعتبار و دارایی های شما نگاه می کنند. این به وام‌دهنده اجازه می‌دهد تا تخمین بسیار دقیقی از میزان خرید خانه به شما بدهد .

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

پیش تایید نامه ای از یک وام دهنده است که به شما می گوید چقدر پول می توانید وام بگیرید. هنگامی که یک پیش تایید دریافت می کنید، وام دهندگان به درآمد، گزارش اعتبار و دارایی های شما نگاه می کنند. این به وام‌دهنده اجازه می‌دهد تا تخمین بسیار دقیقی از میزان خرید خانه به شما بدهد .

چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سرمایه خانه مبلغ دلاری خانه شما است که مالک آن هستید. این تفاوت بین ارزش خانه شما و مقدار پولی است که بابت وام مسکن خود بدهکار هستید. هنگامی که سهام ایجاد می کنید، به این معنی است که تفاوت بین ارزش خانه خود و مبلغی را که در وام مسکن خود مدیون هستید افزایش می دهید. شما می توانید این کار را با افزایش ارزش خانه یا کاهش مقدار پولی که در وام مسکن خود دارید انجام دهید.

نتایج بازرسی می تواند کلید مذاکره در مورد قیمت نهایی فروش خانه باشد. یک بازرس در خانه قدم می زند و خانه را برای هر گونه مشکلی مانند ترک های پایه، مشکلات سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) و موارد دیگر ارزیابی می کند. سپس بازرس یک نسخه از گزارش را به شما می دهد. اگر بازرسی خانه مشکلاتی را که برای شما مشکل ساز است، آشکار کرد، می توانید از فروشنده امتیاز بخواهید .

در املاک و مستغلات، بهره مالکیت در یک ملک به حقوقی اطلاق می شود که یک یا چند مالک بر روی سرمایه گذاری دارند. در مورد چند مالک، معمولاً سود مالکیت بر اساس مقدار سرمایه گذاری شده در ملک تقسیم می شود.

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

مالکیت خانه معمولاً هیجان انگیز است، اما خرید اولین خانه شما می تواند به ویژه هیجان انگیز باشد. برای بسیاری از خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند ، خرید خانه یک رویای مادام العمر را برآورده می کند. اما این رویا بدون سفر در جاده ای پر از چاله های بالقوه که ممکن است برای اولین بار دیدن آنها دشوار باشد، محقق نمی شود.