اتاق انتظار کلینیک دندانپزشکی: راحتی برای بیماران

در یک کلینیک دندانپزشکی صدها عنصر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از مبلمان و تجهیزاتی که برای رعایت پروتکل تمیز کردن و امنیت نیاز داریم. یکی از چیزهایی که در ابتدا به آن توجه نداریم، احساس بیمار هنگام ورود برای اولین بار است.
و اگرچه ممکن است کمتر مهم به نظر برسد، پذیرایی و اتاق انتظار اولین چیزی است که بیمار می بیند و بنابراین بر اولین برداشت تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که انتقال تصویری از اعتماد، امنیت، حرفه ای بودن و اعتبار از همان ثانیه اول ضروری است.

علاقه مندان جهت اطلاع از اتوکلاو ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با اتوکلاو یوروندا بر روی لینک https://dentyshine.com/اتوکلاو-یوروندا/ کلیک کنید.

تشخیص

وقتی بیمار به مطب می رود، از قبل با اولین برداشت خوب شروع می شود. آیا کلینیک دندانپزشکی شما به راحتی پیدا می شود؟ آرم باید قابل مشاهده باشد، درب به خوبی نشان داده شود، و برای افرادی که تحرک کم دارند قابل دسترسی باشد.

پذیرش کلینیک دندانپزشکی

بخش پذیرش مرحله قبلی به اتاق انتظار کلینیک دندانپزشکی است. این قسمت باید اولین تاثیر بسیار خوبی را برای بیمار ایجاد کند. عناصر مهم عبارتند از: درمان دریافت شده، تمیزی مکان، اطلاعات داده شده یا زمان انتظار. همه اینها به نوعی بر نحوه درک بیمار از این تجربه تأثیر می گذارد، بنابراین باید از این جزئیات کوچک نهایت دقت را داشته باشید.

این مهم است که به مشتریان بعد از ورود آنها به گرمی خوشامدگویی کنید. مطمئن شوید که مشتری بدون توجه به تلفنی که زنگ می‌زند یا کارهای اداری که باید انجام شود، از طریق تماس چشمی و احوالپرسی در پیشخوان احساس می‌کند. همچنین نگاهی به مهمان نوازی در شرکت ها و هتل های بزرگ بیندازید. آنها چگونه به این موضوع برخورد می کنند؟ متخصص پذیرش نه تنها برای اداره وجود دارد، بلکه او همچنین یک “میزبان” است که به مشتری سلام می کند و با لبخند راه را به سمت اتاق انتظار یا اتاق درمان نشان می دهد.

اتاق انتظار در کلینیک دندانپزشکی

اگر به فکر افتتاح کلینیک دندانپزشکی خود هستید، یکی از موضوعاتی که باید به آن فکر کنید دکوراسیون و مبلمانی است که برای اتاق انتظار و پذیرایی نیاز دارید. هم رنگ‌ها، هم طرح و هم مبلمان برای ایجاد احساس آرامش در صبور ضروری است. در مرحله بعد، 8 نکته را به شما می‌دهیم که مطمئناً باید به آنها توجه کنید:

هویت

فضای داخلی اتاق انتظار و پذیرایی بسیار مهم است، زیرا اولین برداشت را به بیمار می دهد. باید ارزش های کلینیک را منتقل کند. اگر اتاق انتظار نادیده گرفته شود یا قدیمی باشد، بیمار آن را با شیوه ها و تکنیک های منسوخ و رویکردی بی دقت مرتبط می کند. اتاق انتظاری که به خوبی نگهداری می شود، مدرن اما دلپذیر، تأثیر خوبی بر خلق و خوی بیمار دارد. بیمارانی که از دندانپزشک ترس دارند، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

بررسی کنید که چه چیزی کلینیک شما را استثنایی می کند. چرا بیماران برمی گردند؟ شاید این درمان شخصی است؟ باید به فضای داخلی و دکوراسیون به عنوان امتداد هویت سازمانی و وب سایت نگاه کنیم. یک عکاس را استخدام کنید تا عکس های سرگرم کننده ای از تیم بگیرد و به آنها جایگاه برجسته ای روی دیوار بدهد. آیا منطقه ای که کلینیک شما در آن واقع شده است تاریخ زیبایی دارد؟ با دیوار هنری به گذشته مراجعه کنید.

نور روز

این مطلب را هم بخوانید :   خرید V2Ray یک VPN پرسرعت و ارزان

نور روز استرس را کاهش می دهد. بنابراین، فراهم کردن اتاق انتظار با نور طبیعی ضروری است. پنجره‌ها همیشه زیبا هستند، اما می‌توانید بخشی را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر بپوشانید.

گیاهان

گیاهان و گل ها استرس را کاهش می دهند. و یکی دیگر از مزایای گیاهان این است که آنها هوا را تصفیه می کنند و بنابراین برای آب و هوای داخل خانه مفید هستند. اگر تمایل یا وقت آبیاری گیاهان را ندارید، می توانید گیاهان مصنوعی را در بهترین فروشگاه تخصصی خریداری کنید. یا اگر سبک کلینیک شما اجازه می دهد، نقاشی ها یا عکس های گیاهان یا جنگل های نقاشی شده روی دیوار همیشه موفق هستند.

دکوراسیون کاربردی

قاب‌ها، صندلی‌ها و قفسه‌های استاندارد عکس را بردارید. البته همه آنها ضروری هستند، اما آیا زیبا هستند؟ امروزه نیاز به خلاقیت در کلینیک است. اتاق انتظار خود را به عنوان اتاق نشیمن خود در خانه تزئین کنید: با مواد با کیفیت، رنگ های اصلی و مبلمان طراحی شده.

علاوه بر ظاهر اتاق انتظار، مهمترین نکته برای بیمار این است که زمان انتظار حداقل ممکن باشد. این بدان معنی است که زمان بین جمع آوری داده ها در پذیرش و دندانپزشک نمی تواند بیش از 15 دقیقه باشد تا تجربه منفی برای بیمار ایجاد نشود.

در نهایت، اگر در حال ایجاد کلینیک دندانپزشکی خود هستید، برای دریافت بهترین واحدهای درمان دندان. در ANCAR ما با شش رکن اساسی تعریف می‌شویم: Value، طراحی، ارگونومی، فناوری، انعطاف‌پذیری و عامل انسانی.