وقتی که باران می باره باید انتظار سیل رو هم داشت! بدون این دست اون دست کردن بعد از این که حضور هالی بری در قسمت سوم مجموعه فیلمای «جون ویک» با عنوان «John Wick: Chapter 3» تایید شد، اعلام گردید که ۴ شخصیت جدید دیگه هم در این داستان هستن. علاوه بر حضور بری در نقش سوفیا و البته کیانو ریوز در نقش جون ویک، چهار بازیگر دیگه به اسمای آسیا کیت دیلون، آنجلیکا هیوستون، مارک داکاسکوس و جیسون مانتزوکاس هم در قسمت سوم از این فرانچایز حضور پیدا می کنن.

در این قسمت قراره که دیلون نقش «فتوی دهنده» (Adjudicator)، هیوستون نقش «کارگردان» (Director)، داکاسکوس نقش «زیرو» (Zero) و مانتزوکاس هم نقش مرد تیک تاکی رو بازی کنه.
این خبر در صفحه رسمی اینستاگرام فیلم «جون ویک» منتشر شده.
همونطور که هنوز جزییات خیلی از نقش هالی بری در این فیلم اطلاع رسانی نشده، در مورد ۴ شخصیت دیگه هم هنوز چیز زیادی نمی دونیم. هنوز نمی دونیم شخصیتی که دیلون نقش اونو رو دوش داره همون «فتوی دهنده» (Adjudicator) از «میز بزرگان» (High Table) که یه گروه زیرزمینی خلافکار بوده که در قسمت دوم این فرانچایز نشون داده شد یا خیر. در بخش دوم این فیلم تماشاگر بودیم که شخصیت سانتینو دی آنتونیو با بازی ریکاردو اسکاراماچیو در تلاش بود تا خواهرش جیانا رو کشته و جای اونو در «میز بزرگان» بگیره.

دیلون رو بیشتر به خاطر نقش برندی ایپس در سریال «نارنجی همون مشکی جدیده» (Orange Is the New Black) و نقش تیلور میسون در سریال «میلیاردها» (Billions) می شناسن.هیوستون هم در فیلمای سینمایی کمتر شناخته شده زیادی بازی کرده. داکاسکوس هم در سریالای «هاوایی فایو اُ» (Hawaii Five-0) و «مامورین شیلد مارول» (Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.) حضور داشته.
مانتزوکاس هم در سریالای تلویزیونی زیادی سابقه بازیگری داشته.
علاوه بر این ۴ نقش جدید، برگشت ۳ شخصیت اصلی دو قسمت قبلی به قسمت سوم «جون ویک» هم تایید شده.

این مطلب را هم بخوانید :   روستای کُهتویه؛ ماسوله زیبای هرمزگان

لارنس فیشبورن در نقش سردسته گروه جنایتکار و با نام باوری کینگ، یان مک شین در نقش وینستون که مدیر هتل کانتیننتال نیویورکه و لنس ردیک که نقش شارون، دربان این هتل رو رو دوش داشت. این ۳ در بخش سوم «جون ویک» با روبی رز در نقش قاتل خاموش داستان با نام آری، تایگر هو چن، یایان روهیان و عارف رحمان همراه می شن.
در بخش سوم «جون ویک» باید منتظر اتفاقات جدیدی و شایدً به توضیح زیر بود: جون ویک به ۲ دلیل در حال فراره؛ یکی اینکه به خاطر جایزه ۱۴ میلیون دلاری جهانی که واسه کشتن اون تعیین شده و دیگری واسه شکستن یه قانون مهم و اساسی که همون کشتن در هتل کانتیننتال بوده.
قربونی یکی از اعضای «میز بزرگان» بود که دستور قتل جون ویک رو صادر کرده بود.

در آخر جون ویک از یه شانس دوباره موقتی که بدست آورد واسه نابود کردن کسایی که قصد کشتن اونو داشتن استفاده کرده و از نیویورک سیتی خارج شد.
قسمت سوم این فرانچایز هم به وسیله چاد استاهلسکی کارگردانی شده و درک کولستاد هم نویسندگی فیلم نامه رو رو دوش داره.

فیلم «جون ویک: بخش ۳» در ۱۷ می ۲۰۱۹ اکران می شه.

تاریخ اکران بخش سوم فیلم «جون ویک» با حضور کیانو ریوز اعلام شد

فیلمای دنباله داری که در سالای آینده تماشاگر اکران اونا هستیم

سریال «ارباب حلقه ها» دور زندگی و ماجراجوییای دوران جوونی آراگورن میشه