وقتی که پای پول به میان میاد بعضی از اون و رقابت واسه گرفتن اون بی نیاز هستن. از تاجر گرفته تا غولای بخش تکنولوژی و از سلبریتیا تا ورزشکاران، می خوایم نگاهی به اندازه درآمد ۱۶ نفر از ثروتمندان آمریکا بندازیم و محاسبه کنیم که هر کدوم از اونا در مدت یه ساعت چقدر درآمد داره.
یافته های این بررسی بسیار باحال و باورنکردنیه. واسه محاسبه درآمد یه ساعته این افراد پولدار، از معتبرترین منابع مربوط به درآمدهای هرساله و اطلاعات مربوط به ثروت خالص این افراد براساس برآورده های مجله فوربس استفاده کردیم.

واسه میلیاردرهایی که در این فهرست قرار دارن، تفاوتایی بین ثروت خالص اونا در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ وجود داشت که هر دو در فهرستای ارائه شده به وسیله مجله فوربس در مورد ثروتمندترین مردان و زنان جهان اومده ان و اینجوری از این اعداد و ارقام واسه گرفتن اندازه درآمد سالیانه اونا استفاده کردیم. واسه سلبریتیای بخش موسیقی، فیلم و رسانه، درآمدها از راه لیست مجله فوربس از سلبریتیایی که بیشترین دستمزدها رو در سال ۲۰۱۸ داشتن تخمین زده شده.
در آخر همه درآمدهای هرساله رو بر عدد ۸٫۷۶۰، تعداد ساعتای یه سال کامل، تقسیم کردیم تا درآمد هر کدوم از اونا در عرض یه ساعت بدست آید.

جف بزوس، مارک زاکربرگ و آلیس والتون همه ساعتی بیشتر از ۱ میلیون دلار درآمد دارن که از درآمدهای هرساله بسیار گزافشان ناشی می شه.
بزوس در این رتبه بندی در رتبه اول قرار داشته و هر ساعت رقم خیره کننده ۴٫۴۷۴٫۸۸۵ میلیون دلار درآمد داره.
واسه درک بزرگی این عدد باید بدونین که میانگین دستمزد هرساله هر کدوم از کارمندان شرکت آمازون۲۸٫۴۶۶ دلاره. شش نفر دیگه بالاترین جایگاه این فهرست همه در هر ساعت درآمدی ۶ رقمی دارن؛ از وارن بافت با ۹۵۸٫۹۰۴ دلار درآمد در هر ساعت تا مگ وایتمن، مدیر عامل قبلی شرکت هولت پکارد با ۱۰۲٫۷۳۹ دلار واسه هر ساعت. لری پیج از شرکت گوگل هم در میونه این فهرست قرار گرفته و ساعتی ۹۲۴٫۵۶۷ دلار بر ثروت اون اضافه می شه.

این مطلب را هم بخوانید :   گزارش روزیاتو از ۷۰ فرصت بورسیه جدید دانشگاه های سوئد

در میان همه سلبریتیایی که در این فهرست قرار می گیرن، جرج کلونی بیشترین درآمد رو داشته و با ساعتی ۲۷٫۲۸۳ دلار درآمد در بالاترین جایگاه فهرست ثروتمندترین سلبریتیای جهان قرار میگیره. جای تعجب نداره چون در فهرست فوربس از پردرآمدترین سلبریتیای سال ۲۰۱۸ اون با اختلافی فاحش در رتبه اول قرار گرفته. کایلی جنر که جوون ترین شخص در میان فهرست ثروتمندترین زنان آمریکایی خود ساخته  مجله فوربس در سال ۲۰۱۸ حساب می شه فاصله خیلی از جرج کلونی نداشته و با درآمد ساعتی ۱۹٫۰۰۶ دلار در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته.

اینجوری ایشون واسه رسیدن به متوسط درآمد ساعتی در آمریکا که ۴۵٫۵۵۲ دلار ماهه فقط دو ساعت و ۳۸ دقیقه زمان لازم داره.
دواین راک جانسون هم با درآمد ساعتی ۱۴٫۱۵۵ دلار در رتبه سوم جای گرفته. الن دجنرس، لبرون جیمز، تیلور سویفت و بیانسه هم تنها سلبریتیای این فهرست هستن که هر ساعت درآمدی ۴ رقمی دارن اما همین عدد هم از درآمد ماهانه خیلی از ماه ها بیشتره. سه نفر بعد از کلونی و جنر و جانسون بین ۹٫۰۰۰ تا ۱۰٫۰۰۰ دلار در هر ساعت درآمد به و بیانسه هم با درآمد ساعتی ۶٫۸۴۹ دلار در رتبه آخر هفت نفر اول فهرست قرار گرفته.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال ۲۰۱۸: جرج کلونی در بالاترین جایگاه بدون بازی در فیلم

هدی کتون؛ چهره یه امپراطوری میلیارد دلاری در دنیای فشن و زیبایی زنان عرب

خاندان سلطنتی بریتانیا از کجا و چقدر کسب درآمد می کنه؟

درآمد قابل توجه و باورنکردنی دواین «راک» جانسون از دنیای بازیگری در سال ۲۰۱۸